Weekendje weg...

Ik ga 3-4x in het jaar een weekendje weg met mijn moeder. We gaan dan echt samen weg om kaarten, doosjes etc te maken. Deze keer had ik mijn "infusions"poeders mee genomen. Die heb ik vorig jaar in Engeland gekocht, maar stonden nog steeds ongeopend in de kast. Herkenbaar, door de drukte verdwijnt het in de kast en vergeet je het soms?
De hoogste tijd om ermee aan de slag te gaan. 



Het leuke is dat geen kaart hetzelfde wordt. Je kan wel een beetje bepalen waar je de kleuren strooit, maar het water en de poeders gaan toch hun eigen weg.....loslaten dus. En dat is iets wat ik steeds fijner vind....loslaten en kijken wat er gebeurt.


Door verschillende kleuren te gebruiken krijg je een heel ander effect.


En nadat de stempelafdruk met embossing poeder erop stond, heb ik de afbeelding nog iets ingekleurd met de Derwent inktense potloden.



Het eindresultaat....een mooie explosie op de achtergrond van de poeders.....


Kleurrijke groetjes
Mandy

Reacties