Colourful Fingers

Hoi, ik ben Mandy. Wie mij kent weet dat ik altijd al gek ben geweest op inkt, water, papier. Het begon allemaal met "clean and simple" en daar kwam langzaam meer watercolor bij. Alleen breidt dat steeds meer uit en is het allang niet allemaal "clean and simple" meer. Ik hou van inkt, verf, masks, lagen, stempels, mediums en nog veel meer. Naast kaarten, ben ik ook begonnen met art journaling. De reacties die ik krijg zijn positief en vaak ook met de vraag, kan je mij dat leren.

Vandaar mijn blog......

En dan begint het zoeken naar een naam. Ik roep vaak; "ik hou van vieze vingers" of "heerlijk een vieze vingers workshop". Alleen om mijn blog nou vieze vingers te noemen....

Dat betekende nog maar eens goed kijken, en eigenlijk zijn mijn vingers niet vies als ik bezig ben. Ze zijn kleurrijk, glitteren en toveren een glimlach op mijn gezicht. Het juiste woord is
Colourful



Dat is wat ik ook hier wil laten zien: Colourful, Happy, Smiling and Painting. Of dat nou op een kaart, doosje of in een art journal is. Vanaf september ga ik ook beginnen met workshops, later daar meer over.

Creative, colourful weekend

Mandy

Reacties

Een reactie posten