Crealies Happy Partzz Animals


Hoi

Vandaag ga ik beginnen met het oppakken van mijn eigen blog.
Zoals jullie misschien weten ben ik al een aantal jaren actief binnen het Crealies Design Team.
Super leuk en heel divers. 
Ik maak daar o.a. video's voor, sommige kort zoals vandaag de Tips, Tricks & Technique video gemaakt met de Partzz dieren.


Voor de video had ik nu allemaal losse dieren op mijn buro liggen. 
Deze zijn zo leuk als kleine decoratie, dat ik jullie graag een aantal simpele mogelijkheden laat zien. 

Voor iemand die een beetje ziek is heb ik een wikkel om een pakje zakdoekjes gemaakt.
De kikker erop en mijn kleine gift is klaar. 

Voor iemand die net als ik dol is op chocolade, heb ik een kleine wikkel om een reep gemaakt. Ik heb een klein verjaardag centje eronder gestopt en een "feestvarken" maakt het kadootje af.  


Of plak een diertje op een knijper. Hiermee maak je een "gift zakje" makkelijk dicht.  Een paar lintjes tussen de knijper en je zakje is meteen versierd.


Soms weet je nog niet voor wie het "kadootje" wordt, dus een stapeltje labels als voorraad is dan heel handig. Zo maak je elk presentje persoonlijk. 


Ook een magneet achter een diertje plakken is erg leuk, zo zijn je notities meteen een stuk leuker om naar te kijken. 


Of maak een grote paperclip vast achter een diertje en je hebt een leuke boekenlegger.


Zo zie je hoe veelzijdig deze leuke Partzz dieren stansen zijn. Je kunt ze voor veel meer gebruiken dan op een kaart of in een album.

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Partzz stansen no. 40, Beer  Partzz stansen no. 44, Pinguïn
Partzz stansen no. 45, Varken  Partzz stansen no. 46, Kikker 
Partzz stansen no. 47, Olifant  Partzz stansen no. 48, Kat
Labelzz & Tagzz stansen no. 18, met stippenlijn

Reacties