Mixed Media

Naast kaarten maken, hou ik ook van schilderen en mixed media. In de vakantie heb ik een workshop gevolgd bij ArtChicks Studio. Heel gezellig en leerzaam. Ik heb gewerkt in mijn mixed media album. 


Als je van dichtbij kijkt zie je pas alle lagen en kleuren. Eerst papier (boek en muzieknoten), daarna medium, inkt en stempels. Als laatste een laag van pasta gekleurd met inkt en aangebracht mbv een tekst sjabloon.


Hieronder zie je nog een laag, witte verf mbv een sjabloon. En als laatste de schattige vogels, gestempeld op een bladzijde uit een boek en uitgeknipt. Ik ben echt een lees fanaat en kon nooit een boek gebruiken voor mixed media. Na deze workshop ben ik toch even naar de kringloop gegaan en heb ik een oud, niet leesbaar, boek gekocht....een woordenboek.


Creatieve groetjes

Mandy

Reacties