Don't stop....

Om de maand heb ik een gezellig avond met een aantal creatieve vriendinnen. We hebben allemaal onze eigen stijl en om en om geven we dan een soort van workshop aan elkaar.
Deze keer kwam Helena met een heel leuk notitieblokje. De meeste van ons clubje vinden het moeilijk om laag over laag aan te brengen, bang om je project te verknoeien. De opdracht was dan ook; je mag niet stoppen. Voor sommige was dit echt een hele uitdaging.


Gelukkig stempelde iedereen door en kijk eens wat een prachtige lagen je dan krijgt.


De ondergrond is gemaakt met pan pastel, daarna zijn we erover heen gegaan met oa. waterbasis en permanente inkt, versmark, pan pastel, embossing poeder etc


Als laatste heb ik de bloem ingekleurd met mijn nieuwe Inktense van Derwent.
Ik ben blij met het eindresultaat, maar ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

Creatieve groetjes
Mandy 







Reacties

Een reactie posten